Het bestuur in West zoekt versterking!
Met het succes van de verkiezingen vers in ons achterhoofd, zijn wij als bestuur van GroenLinks Amsterdam West al een paar maanden bezig met een nieuw team dat de komende periode vol aan de slag wilt gaan. Daarbij kunnen we alle hulp goed gebruiken en zijn wij daarom nog opzoek naar enthousiaste mensen die aan de slag willen met communicatie en met bewegingsopbouw.

Bestuurslid communicatie
Om al onze leden op een leuke en originele manier op de hoogte houden van onze activiteiten en bijeenkomsten, maar ook om het actief maken van onze leden zo goed mogelijk te begeleiden, zoeken wij iemand die graag de communicatie voor het bestuur wil doen, specifiek op het gebied van social media. Je bent volledig vrij om het aan te pakken zoals jij het wilt (filmpjes, vloggen met onze fractieleden, facebook evenementen, het mag allemaal!), dus zie je het als een mooie uitdaging om onze leden via alle mogelijke middelen te informeren en betrokken te houden bij alles wat wij doen, dan is dit de functie voor jou!

Bestuurslid bewegingsopbouw
Het aantal leden van GroenLinks Amsterdam West blijft maar groeien en daarbij wordt de uitdaging om de leden te activeren ook steeds groter. De afdeling is de uitgelezen plek om leden (en niet-leden) te betrekken bij de groene en linkse politiek in stadsdeel West. Vanuit het bestuur nemen we graag het initiatief om allerlei activiteiten en (informele) bijeenkomsten te organiseren waar iedereen die belangstelling heeft bij kan aanhaken. Heb jij ideeën over het bij elkaar brengen van mensen met gemeenschappelijke interesses? Of heb jij misschien al ervaring met het organiseren van activiteiten en wil je ons helpen met zoveel mogelijk van de 900+ leden op regelmatige basis bij elkaar te brengen? Meld je dan aan voor deze functie!

Gedurende de rest van het jaar en ook in het nieuwe jaar zullen wij meerdere activiteiten gaan organiseren, waarbij wij graag een verbindende factor willen spelen tussen onze leden, de gloednieuwe fractie in de stadsdeelcommissie en allerlei grote en kleine initiatieven in het stadsdeel. In het bestuur heb je de mogelijkheid om op de meest laagdrempelige manier actief te worden voor GroenLinks, maar dus ook voor jouw buurt en stadsdeel. Daarnaast is het ook een makkelijke manier om bestuurservaring op te doen en de partij van binnen uit te leren kennen, met alle mogelijkheden die daarbij komen kijken. Je bent er gemiddeld zo’n twee uur per week aan kwijt, en dat is inclusief een maandelijkse vergadering.

Wil je graag een van deze functie vervullen, of heb je nog vragen, dan horen wat dat graag! Mail naar: amsterdamwest@groenlinks.nl en dan zal Irene of Alberto snel contact met je opnemen om kennis te maken en/of je vragen te beantwoorden.

Wil je helpen om jouw idealen te verspreiden door de permanente campagne van GroenLinks Amsterdam West te ondersteunen?

We kunnen altijd hulp gebruiken voor flyers uitdelen op de markt of bij de supermarkt, of voor Huis-aan-huis acties als "GroenLinks Trekt aan de bel!"

Wie wil mag ook posters plakken op de gemeenteborden, meehelpen met acties en activiteiten.

Ik heb 1 minuut tijd

• Retweet berichten van onze Twitterfeed
  • Deel en Like berichten van onze Facebook-pagina
  • Zet onze twibbon op je sociale media profiel (hoeft niet, maar kan wel)
  • Zet in je Facebook of Twitter-profiel een link naar de website GroenLinks Amsterdam West (http://amsterdamwest.groenlinks.nl) of de Stedelijke GroenLinks-website)
  • Hang een poster voor je raam
Doe je mee? Heb je zelf een idee? Geef je dan op bij amsterdamwest@groenlinks.nl. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Vergeet niet je ook meteen te registreren op mijn GroenLinks.