Afdeling

GroenLinks Amsterdam West is een actieve afdeling en maakt deel uit van de federatie van afdelingen in Amsterdam. Op dit moment heeft GroenLinks Amsterdam West meer dan 900 leden.

De afdeling heeft vijf zetels in de huidige stadsdeelcommissie en neemt daarnaast plaats in het dagelijks bestuur. Onze dagelijks bestuurder is Fenna Ulichki met de portefeuille veiligheid, zorg en welzijn, kunst en cultuur.

Bestuur
Het bestuur van GroenLinks Amsterdam West bestaat uit zes enthousiaste leden.  Zij organiseert in samenwerking met actieve leden activiteiten voor alle leden en geïnteresseerden. Het bestuur is verantwoordelijk voor het organiseren van ALV's, waar de leden stemmen en discussiëren over belangrijke onderwerpen binnen GroenLinks en stadsdeel Amsterdam West. Daarnaast onderhoudt het bestuur nauw contact met de fractie.

Wie zitten er in het bestuur?
Alberto Tjen A Kwoei (voorzitter)
Irene Schram (secretaris)
Jeroen Vernooij (penningmeester)
Lynn van Leerzem (algemeen, bewegingsopbouw)
Jurgen Broeders (algemeen, communicatie)

Meer informatie?
Wil je meer informatie? Óf ben je lid van GroenLinks en wil je actief worden? Neem dan contact met ons op.
Je kunt contact opnemen door een mailtje te sturen naar amsterdamwest@groenlinks.nl

Volg ons ook op Twitter en Facebook en abonneer je kosteloos op onze nieuwsbrief

Nog geen lid van GroenLinks? Vanaf € 2,- per maand ben je lid. Kijk hier voor meer informatie.