Afdeling

GroenLinks Amsterdam West is een actieve afdeling en maakt deel uit van de federatie van afdelingen in Amsterdam. Op dit moment heeft GroenLinks Amsterdam West meer dan 900 leden.

De afdeling heeft drie zetels in de huidige bestuurscommissie en neemt daarnaast plaats in het dagelijks bestuur. Onze dagelijks bestuurder is Fenna Ulichki met de portefeuille Openbare ruimte, Mobiliteit, Emancipatie, Diversiteit en Jongeren. Daarnaast hebben we twee gekozen leden en een benoemd lid in het algemeen bestuur van Amsterdam West namens GroenLinks.

Bestuur
Het bestuur van GroenLinks Amsterdam West bestaat uit zeven enthousiaste leden.  Zij organiseert in samenwerking met actieve leden activiteiten voor alle leden en geïnteresseerden. Het bestuur is verantwoordelijk voor het organiseren van ALV's, waar de leden stemmen en discussiëren over belangrijke onderwerpen binnen GroenLinks en stadsdeel Amsterdam West. Daarnaast onderhoudt het bestuur nauw contact met de fractie.

Wie zit er in het bestuur?
Freek Klein Holkenborg (voorzitter)
Lentine Schouten (secretaris)
Jeroen Vernooij (penningmeester)
Carlo van Munster (campagnes)
Alberto Tjen A Kwoei (algemeen)
Tirza Gevers (algemeen)
Eva Driessen (algemeen)

Meer informatie?
Wil je meer informatie? Óf ben je lid van GroenLinks en wil je actief worden?
Neem dan contact met ons op.
Je kunt contact opnemen door een mailtje te sturen naar amsterdamwest@groenlinks.nl

Volg ons ook op Twitter en Facebook en abonneer je kosteloos op onze nieuwsbrief

Nog geen lid van GroenLinks? Vanaf € 2,- per maand ben je lid. Kijk hier voor meer informatie.