Heb je politieke ambitie? Denk je erover om je kandidaat te stellen voor de gemeenteraad of de stadsdeelcommissie? Of twijfel je, omdat je niet precies weet hoe het allemaal werkt? Doe mee aan Traject 2022! Aanmelden kan tot en met 6 maart.

Traject 2022 is bedoeld voor wie wil weten wat het betekent om politicus te worden in de Amsterdamse gemeenteraad of in de stadsdeelcommissies. Tijdens drie trainingssessies maak je uitgebreid kennis met GroenLinks in de amsterdamse politiek. Na Traject 2022 weet je hoe het werkt en of de lokale politiek iets voor jou is.

Het traject bestaat uit drie trainingen op zaterdag 21 maart (hele dag), 4 april (hele dag) en 18 april (middag). Daarnaast staat een bezoek aan een raads- of commissievergadering op het programma. Deelname is kosteloos, we vragen wel een vrijwillige bijdrage voor de lunch.

Iedereen is welkom. GroenLinks Amsterdam streeft naar diversiteit en inclusiviteit en moedigt daarom kandidaten met verschillende achtergronden aan om zich aan te melden.

Aanmelden kan tot en met 6 maart via de website van GroenLinks Amsterdam. Kan je deze keer niet meedoen? In maart 2021 bieden we het traject nogmaals aan.

Meld je aan via amsterdam.groenlinks.nl