Ik ben Huayro Pootjes, 22 jaar, laatstejaars student PPLE en ik woon in de Baarsjes. Met trots kijk ik altijd naar de ontzettend uitgebreide diversiteit in mensen, keukens, culturen en muziek die je tegemoetkomt in onze straten. Gedurende mijn tijd als voorzitter zal ik dan ook proberen de veelzijdigheid van onze buurt in de spotlight te zetten en ons als gemeenschap verder te doen verbinden!

De komende periode zal vooral gaan over de Tweede Kamerverkiezingen en de gemeenteraadsverkiezingen. Hier gaan we ons keihard voor inzetten! De vormen die de evenementen en campagne acties zullen aannemen zullen er natuurlijk anders uitzien door corona. Dit is heel jammer, maar juist door de problemen rondom corona zullen wij proberen ons nog opener en toegankelijker op te stellen voor ideeën vanuit onze leden, buurtgenoten en buurtinitiatieven. Zo zal ik mijn best doen ons GroenLinkse enthousiasme gezamenlijk aan te wakkeren.